Modern-Website

۳ نکته برای طراحی سایت شرکتی مدرن

 

اورسی: طراحی سایت شرکتی می تواند راهی ارزان و موثر جهت افزایش فروش و شناساندن برند شما به مردم باشد. با این حال بسیاری از شرکت ها زمان و تلاش کافی برای طراحی یک سایت مدرن صرف نمی کنند. به همین دلیل است که بسیاری از سایت های شرکتی از نامهای دامنه مبهم، فریم ورک های قدیمی و سایت های فروشگاهی که کاربرپسند نیستند، استفاده می کنند.

اغلب مشتریان در ۵ ثانیه اولی که سایت شما باز می شود تصمیم می گیرند که در سایت شما بمانند یا خیر. به همین دلیل بسیار مهم است که طراحی سایت شما کاربرپسند باشد. با وجود پیامدهای منفی زیادی که یک سایت ضعیف می تواند برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد، در صورتیکه از ابزارهای مناسب استفاده کنید، طراحی یک سایت عالی سخت نخواهد بود. امروز ما قصد داریم که چند راه مختلف برای طراحی یک سایت مدرن شرکتی را به شما معرفی کنیم.

۱- از یک نام دامنه کوتاه و واضح استفاده کنید.

اگرچه ممکن است یافتن نام دامنه ای مناسب در دنیایی که هر روز هزاران سایت جدید ساخته می شود دشوار باشد، اما داشتن یک نام دامنه واضح و مرتبط برای سایت شما بسیار مهم است.

بدین ترتیب نه تنها درج آدرس سایتتان بر روی کارتهای شرکت آسان تر خواهد شد، بلکه رنکینگ صفحه شما در جستجوی گوگل را نیز افزایش خواهد داد.

هنگامیکه مشتریان به دنبال محصول یا خدمات خاصی می گردند، آنها با کلمات کلیدی مرتبط با آنچه که در جستجوی آن هستند، در گوگل سرچ خواهند نمود. بدین ترتیب شما با استفاده از یک نام دامنه مرتبط می توانید مشتریان را به سایت خود جذب کرده و بازدید صفحات خود را افزایش دهید.

نکته مفید دیگر برای انتخاب نام دامنه مناسب، استفاده از پسوندهای شناخته شده است. این پسوندها شامل سه یا چهار حرف در انتهای هر آدرس وب مثل .com یا .org هستند. از نظرمشتریان سایت هایی که از پسوندهای شناخته شده استفاده می کنند، قابل اعتمادتر هستند؛ بنابراین اگرچه ممکن است آنها کمی گرانتر باشند، اما بهتر است همیشه از پسوندی استفاده کنید که برای مشتریان شناخته شده تر است.

 

Domain-Names

۲- سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید.

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا یک ویژگی کاملا ضروری برای سایت های شرکتی مدرن است. در حال حاضر اکثر مشتریان از تلفن های هوشمند خود برای دسترسی به وب سایت ها و خرید آنلاین استفاده می کنند. بنابراین اگر مشتری با تلفن همراه خود از وبسایتی ضعیف و غیر ریسپانسیو  دیدن کند، احتمال رجوع مجدد او به آن وبسایت کاهش خواهد یافت. علاوه بر این اگر مشتری بخواهد با تلفن همراه خود محصولی را از سایتی غیر ریسپانسیو خریداری کند، به دلیل مشکل بودن خرید از چنین سایتهایی با تلفن همراه، فروش سایت کاهش خواهد یافت.

 

responsive

۳- اطلاعات تماس خود را در قسمتی قابل مشاهده قرار دهید.

بسیار مهم است که بازدیدکنندگان سایت به راحتی به اطلاعات تماس تان دسترسی داشته باشند. اغلب شرکت ها اطلاعات تماس خود را در صفحه ای مجزا با نام “تماس با ما” وارد می کنند و در صفحه اصلی هیچ شماره یا آدرس ایمیلی از شرکت خود قرار نمی دهند.

اگر شما صاحب شرکتی هستید که به فروش از طریق تماس تلفنی متکی است، حتما شماره تلفن خود را بصورت بزرگ و واضح درصفحه اول سایتتان قرار دهید. اگر سفارشاتتان را از طریق ایمیل دریافت می کنید، دکمه ای که مستقیما به آدرس ایمیلتان لینک داده شده در صفحه اصلی سایت تعبیه کنید تا مشتریان به راحتی با کلیک بر روی آن با شما ارتباط برقرار نمایند.

اگر بازدیدکنندگان سایت شما مجبور باشند که بر روی چندین صفحه کلیک کنند تا اطلاعات تماس شما را پیدا نمایند، احتمال دارد که سایتتان را ترک کرده و از سایت های رقیب خدمات مورد نظرشان را بگیرند.

 

contact us

مقاله : ۳ نکته برای طراحی سایت شرکتی مدرن

منبع: www.webdesign.org

3 نظر

  1. سارا گفت:

    به نظر بنده هم در شرایط پیش رو داشتن وبسایت بزرگتریت مزیت هست. بسیار ممنون بابت مقاله بسار خوب و مفیدتون.

  2. محمد گفت:

    بسیار عالی

  3. […] تبلیغات گسترده و وسیعی را در زمان کوتاهی انجام داد. طراحی سایت یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغات در سطح جهانی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه طراحی وب سایت اورسی