مقایسه کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی

 

با پیشرفت فناوری و ظهور فضای مجازی، مسائل اجتماعی، فرهنگی و حرفه ای دچار تحول شده اند. گستردگی اینترنت موجب شده تا مشاغل بسیاری از فضای نامحدود آنلاین برای رونق اقتصادی استفاده کنند. انتخاب بین کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی یکی از دغدغه های همیشگی افراد بعد از ظهور اینترنت است. برخی از افراد با کمک اینترنت و طراحی سایت فروشگاهی کسب و کاری را اداره می کنند و عده ای دیگر هنوز به مشاغل سنتی پایبند هستند. در این مقاله به بررسی و مقایسه کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی میپردازیم .

گروه طراحی سایت اورسی

هزینه راه اندازی کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی

هزینه اجاره یا خرید مغازه، اجاره انبار کالا، هزینه های قبوض مصرفی( آب، برق، تلفن، گاز) پرداخت عوارض، هزینه های اخذ جواز، هزینه طراحی ویترین و دکوراسیون فروشگاه و بسیاری از هزینه های پیش بینی نشده دیگر وجود دارد که لازمه شغل های سنتی است. به طور معمول همه مشاغل سنتی باید این هزینه ها را در لیست پرداخت های ضروری قرار دهند و مقداری از درآمد را برای این کار صرف کنند.
با طراحی سایت فروشگاهی نیازی به اجاره محل کار و پرداخت هزینه های اضافی برای انبارداری، استخدام کارمندان فروش، قبوض و غیره وجود ندارد. همه فعالیت های سایت فروشگاهی در فضای آنلاین انجام شده و صرفه جویی زیادی در هزینه راه اندازی اولیه می شود. این موضوع برای کسب و کارهای نوپا بسیار مهم است. با صرف هزینه بسیار کمتری در مقایسه با مشاغل سنتی می توان طراحی سایت فروشگاهی و تاسیس فروشگاه آنلاین را انجام داد.

 

مقایسه شیوه تبلیغات سنتی و آنلاین

برند سازی و انجام تبلیغات در کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی با شیوه های متفاوتی انجام می شود. در مشاغل سنتی، تبلیغات کاغذی، پخش تراکت، بیلبوردهای تبلیغاتی، تیزرهای تبلیغاتی و غیره بخش اصلی تبلیغات و برند سازی را بر عهده دارند که البته هزینه زیادی را نیز شامل می شوند. این در حالی است که با طراحی سایت فروشگاهی می توان تبلیغات گسترده و وسیعی را در زمان کوتاهی انجام داد. طراحی سایت یکی از کم هزینه ترین راه های تبلیغات در سطح جهانی است.

مقایسه فروش در سایت فروشگاهی و مشاغل سنتی

بازاریابی آنلاین می تواند به شیوه ای صحیح، برای جذب جمعیت هدف انجام شود. موفقیت در هر کسب و کاری ارتباط مستقیمی با فروش و مشتری دارد. طراحی سایت فروشگاهی به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته می توانند خدمات و محصولات خود را در معرض دید مشتری قرار داده و به طور مستقیم فروش داشته باشند. هیچ محدودیتی در فروش محصولات از لحاظ زمانی، منطقه ای و یا جنسیتی وجود ندارد. این در حالی است که شغل های سنتی ساعت کار محدودی دارند و به ناچار در برخی ساعات تعطیل هستند.

نتیجه گیری: با استفاده از تکنولوژی های جدید و سایت های اینترنتی، معرفی محصولات یا خدمات، برند سازی، تبلیغات گسترده، پیدا کردن مشتری و فروش بسیار ساده تر است. مشاغل سنتی برای ماندگاری و پیشی گرفتن از سایر رقبا، باید همگام با تکنولوژی های روز دنیا، تغییراتی را انجام دهند. طراحی سایت فروشگاهی ساده ترین راه برای جذب مشتری و افزایش فروش در عصر تکنولوژی است.

نوبسنده : گروه طراحی سایت اورسی

مقاله : مقایسه کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و مشاغل سنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه طراحی وب سایت اورسی